Jak se postupuje:

1.  Konzultace a 3D návrh:

Ke konzultaci stačí donést nebo zaslat hrubé rozměry místnosti, které obsahují: zaměření oken (také výšku parapetů), umístění  topení (výšku) a dveří. Pokud nejde o stavbu, kde později lze upravit případné instalace je důležité zaměřit i jejich umístění (odpady, vodu, elektřinu, odtah pro odsavač). Pokud je možno zjistit jak silné a z jakého materiálu jsou stěny v místě instalace kuchyně, poznamenejte i toto do nákresu. Druhá varianta je, že Vás navštívíme a prostor si zaměříme a navrhneme optimální rozložení kuchyně vůči prostoru a Vašim požadavkům.

Při konzultaci si upřesníme veškeré Vaše požadavky a detaily kuchyně (styl kuchyně, výběr materiálu, spotřebičů a kuchyňských doplňků).

2.  Vypracujeme Vám  3D návrh a cenovou nabídku k náhledu zdarma

návrh ku11

 3. Realizace:

Sepsání smlouvy o dílo je dalším krokem k Vaší nové kuchyni. Při sepsání smlouvy o dílo je požadována záloha min. 50% z celkové ceny díla (hotově, nebo bankovním převodem).  Po složení zálohy, Vás kontaktují naši technici a domluví den a čas přesného zaměření prostoru. Na místě s Vámi nebo pověřenou osobou domluví případné změny instalací a drobné změny. Ve většině případů upravujeme rozměrovou část kuchyně dle zaměřeného prostoru.

Dodací termín kuchyně je 4-8 týdnů dle vybraných materiálů. Pokud je dodací lhůta delší, vždy zákazníka upozorníme.

 

4. Montáž:

Týden před montáží Vás kontaktujeme a ověříme zda je prostor připraven. Je důležité mít zajištěn přívod elektřiny pro elektrické ruční nářadí, které je pro montáž kuchyně nepostradatelné.

Nedoporučujeme instalovat kuchyňskou linku do vlhkých a stavebně nepřipravených prostor. Není dobré, také instalovat kuchyň do prostorů staveniště, kde je prudká změna teplot.

Den montáže - Montážní parta přijíždí na místo okolo 8:00-10:00 ráno. Kompletní montáž je dokončena zpravidla do dvou dnů. Ukončení je předáním hotového díla.

Img_0080

5. Doplatek:

Doplatek díla je splatný do dvou pracovních dnů po předání díla. Záruční lhůta je dva roky. Poskytujeme záruční i pozáruční servis.

Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.